registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

FotoReport: AZ Havířov - Rebel Havlíčkův Brod

Foto report neděle, 19.01.2014 20:00 - přejít do komentářů
Na utkání první ligy nadstandardní atmosféra, chorea, pyro, transparenty...
images/clanky/fotoreport-az-havirov-rebel-havlickuv-brod-5623.jpg

V sobotu se v Havířově odehrál fanouškovský šlágr kola první hokejové ligy. Proti sobě se postavily celky AZetu Havířov a hostujích Rebelů z Havlíčkova Brodu.

Hostující tým doprovázel několik desítek fanoušků (cca 60), kteří se prezentovali mávacími vlajkami, choreem, hlasitým supportem a také nějakou tou pyrotechnikou.

Celkem si na utkání našlo cestu více než 3.000 diváků. Celé utkání se odehrálo v opravdu nadstandardní atmosféře!

Domácí "Zvěř" si připravila úvodní celotribunovou prezentaci, transparent pro hosty z Brodu a na závěr také odpálila pyrotechniku.

Níže přinášíme fotografie z tohoto utkání.

Autor: DD

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Web Hokejoviultras.cz je propojen s registrací na portálu www.supporters.cz. Pokud zde máte registraci, tak se stačí pouze přihlásit zadáním uživatelského jména a hesla. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Hradec Králové Mattess73 29.01.2014, středa, 19:42 + 0 - 0
    Brod mě byl vždycky simpatickej :)
  • FC Baník Ostrava Hlavis 24.01.2014, pátek, 11:53 + 0 - 0
    Rst nebo J.R.... když už se tady rype do přátelských vztah a vy znáte všechno a všude... Jak je to na trase Prostějov-Vsetín ? tam to přátelství nechápu už vůbec
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 21.01.2014, úterý, 20:36 + 0 - 0
    Brok: Dobré to nebylo, ale na žádném z účastníků to nezanechalo, hlavně kvůli lásce ke stejnému fotbalovému klubu, žádnou zášť do budoucnosti. Smír na trase VSE - HAV byl a stále je jediným možným a platným řešením (i když to někteří z obou stran nikdy nepochopí :-) ). Toto 3 roky staré "nedorozumění" je vyřešené!!!
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 21.01.2014, úterý, 18:41 + 0 - 0
    J.R. from B.K. tak až po incidentu a ne po znovuzrození Havířova, v tomto konkrétním střetu proti sobě bojovali Baníkovci a to není dobré. aspoň že teď je ten smír.
  • bez klubu Rst 21.01.2014, úterý, 14:36 + 0 - 0
    Indiáni z Větrova hadra :)
  • bez klubu J.R. from B.K. 21.01.2014, úterý, 10:51 + 0 - 0
    BrokFCB: Právě po tomto incidentu zasedla rada starších a byl ujednán smír. Zeptej se samotných vsetíňáků...
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 21.01.2014, úterý, 10:01 + 0 - 0
    http://www.hooligans.cz/reports/czech/35-cr2010/862-havirov-%E2%80%93-vsetin-2-hokejova-liga-3-11-2010-pohled-vsetina sice staršího data ovšem dle mě už po znovuzrození AZetu. takže bych to s tím 100% dodržováním tak jasně neviděl.. 2 bitky v jeden den jsou toho důkazem
  • bez klubu J.R. from B.K. 21.01.2014, úterý, 08:25 + 0 - 0
    flvv: Prosím Tě, proč mluvíš o něčem, čemu evidentně nerozumíš a do čeho nevidíš? Když hrál Havířov proti Karviné, tak jediní karvinští baníkovci byli v sektoru Havířova... Naprosto stejné to bylo s Orlovou.
  • bez klubu Rst 21.01.2014, úterý, 06:27 + 0 - 0
    S tím, že se to dříve jebalo daleko více, lze souhlasit. K daleko menší nenávisti přispívá internet, kdy se v podstatě zná každý s každým. Já Havířov rád nebudu mít nikdy, o nějaké nenávisti však dnes vůbec nemůže být řeč. Ale, a to směřuji především k J.R.: Na trase Havířov - Vsetín jistě chybělo nějaké to měření v play off. Vyhrát u vás 5. zápas, byl bych zvědavý na to vaše nútočení, smír a podobné kydy. Prohrát s Jičínem a prohrát se Vsetínem (pro Havířov) je podle mě stále sakra (kurva) rozdíl. K HB - podle fotek vypadají dobře. A že měli výjezd za kilo? Kdysi na kterýsi výlet do Ústí pod Labem (baráž o elh) jsme měli taky bus za kilo. Měl jsem snad tehdy jet vlakem načerno jako na předchozí zápasy baráže? Jel jsem busem a nevěděl, že mám fanklubácké manýry...
  • Zbrojovka Brno flvv 21.01.2014, úterý, 03:27 + 0 - 0
    blbost, s karviňákama, orlovákama jste se běžně mlátili, nadávali, kradli vlajky a další pičoviny jste si dělali... a to baníkovci, bez ohledu na to jací fanoušci na hokej chodí, jsou určitě...
  • FC Baník Ostrava _Peter 20.01.2014, pondělí, 22:12 + 0 - 0
    Matessx: "Kdyz mame mezi sebou par lidi co umi s PC (prevod na vektor. grafiku, upravit v CADu a tisk) U toho pocitace stravime vice casu nez pak nekde v telocvicne nebo na tribunach." - Trochu jsem doufal, že ten tištěný Pepi byl jenom vlaštovka z lenosti, nebo strachu o malovaný výsledek. Podle výsledku vlastního hodnocení podzimu ze strany SKS a názorů jako je ten Tvůj jsem doufal marně. Snad naše ruce budou stačit na vaše tiskárny.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 20.01.2014, pondělí, 21:48 + 0 - 0
    J.R. děkuji Ti za osvětlení. Měl jsem nějaké neúplné informace, pravděpodobně staršího data.
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 20.01.2014, pondělí, 21:28 + 0 - 0
    Objektivně musím uznat, že králové ligy si minimálně ještě nějakej čas budou říkat právem. Už jen třeba z toho důvodu, jak se na ně každej chce vytáhnout. Viděl jsem to na sobě i na ostatních :)
  • bez klubu J.R. from B.K. 20.01.2014, pondělí, 20:23 + 1 - 0
    Frýdečák: Možná Tě trochu překvapím... Mezi AZetem a Vsetínem byla vždy velká nevraživost, ještě aby ne, Vsetín byl svého času spíše sparťanský, ale po znovuzrození AZetu se (zainteresované osoby) dohodlo, že právě díky společné lásce k Baníku bude mezi těmito kluby smír. Neboť na Vsetíně se obměnila generace a nyní už je Vsetín spíše baštou fandů Baníku. Ne každý byl z toho nadšen, ale zatím se to 100% dodržuje. O tom, že by přerováci fandící Baníku chodili na hokej, to nevím. V Jičíně se generace fanoušků změnila až nyní, dříve se tma o baníkovce nejednalo..
  • FC Baník Ostrava Frydečak 20.01.2014, pondělí, 19:55 + 0 - 0
    Toho JK from B.K. tady asi na ničem, co se týče Havířova nedostanete. Takže je úplně zbytečné rýpání některých jedinců. Mě hokej vůbec nebere. Je to ještě dementnější hra něž fotbal (myslete si o tom svoje, ale neberte mi to), ale vysvětli mi (JK), proč a teď mám na mysli širší hokejové (fanouškovské) spektrum, se na hokeji mezi sebou jebou fanoušci Baníku, kteří fandí v hokeji např. Přerovu, Vsetínu, N. Jičínu, Havířovu a další kluby neznám?! Toto šlo hodně dlouho kolem mě, ale teď o víkendu jsme vedli takovou nevzrušenou debatu a myslím, že tady bych na ní mohl dostat odpověď.
  • bez klubu J.R. from B.K. 20.01.2014, pondělí, 19:48 + 0 - 0
    Ještě jedna věc, která by měla zaznít... Označení KRÁLOVÉ LIGY je asi podobné jako KING BANÍK. Nebo jak bych to prostě přirovnal... Vzniklo to v určité době a mezi lidmi je to zažito, nehledě na to, jak moc to platí nebo neplatí...
  • bez klubu Noah 20.01.2014, pondělí, 19:33 + 0 - 0
    to LordikDevil: v řadě věcí s tebou souhlasím, jen jen ne že se do někoho navážím, jen konstatuji že králové ligy či králové tribun AZ nejsou...
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 20.01.2014, pondělí, 19:05 + 0 - 0
    No u výjezdů je hlavně jedno specifikum, možná pro jihlavské neznámé (protože jejich pivo Ježek nebo jak se menuje, vlastně není pivo, jen cca silnější birell), a to míra alkoholu v krvi. Podle toho co sem slyšel, tak ten Radegast 10° vás sejmul prý celkem hodně slušně. Kdo se podívá na náš doping v Olomouci (první zápas), tak taky uvidí jinou třídu než co předvádíme doma. A vesměs za vše může alkohol, protože kdo kdy byl na výjezdu nebo aktivně fandil, tak ví, že prostě po vypití pár piv a pár panáků, se v člověku rozjede taková vlna, že není problém předvést to, co Jihlavští u nás. Za mě pro to fandění respekt, protože na hokeji určitě málo vídaná věc fandit celých 18 minut přes přestávku. Ale zbytečně se tu navážet do domácích, kteří kdyby chtěli a nebýt sekurity a PČR, tak vás roztrhají na hadry, je prostě vtipné a moc internetově hrdinsky vyzněno :)
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 20.01.2014, pondělí, 18:27 + 0 - 0
    Matessx: sice pěkné, že placeno z vaší kasy ale i tak to je docela smutné, že se chorea už dostávají do takové roviny.. je otázka času než se budou tábory porovnávat jakou disponují technikou...
  • AZ Havířov madnessjou 20.01.2014, pondělí, 16:33 + 1 - 0
    Noah - zrovna jihlavaci by měli držet piču... ve středu vás tady dojel jeden bus a hned si budete vyskakovat? nás k vám dojelo ve středu 140 a taky se nikde nechvástáme a to ani nemluvím o tom že u vás k nám přistálo par šálíků.. raději si jděte troubit na trumpety a nechvástejte se tady o tom, že ste nás doma přeřvali vy fanklubáčtí dementi !
  • AZ Havířov Kdj-AZ 20.01.2014, pondělí, 16:05 + 0 - 0
    No, u nás, díky aktivní skoro celé jedné straně není počet lidí v kotli až tak směrodatný - ano, počet není zdaleka optimální, vždyť kotel to vše diriguje. Ale když je třeba jinde v kotli dejme tomu 300 lidí, tak to vyjde podobně, jako když je u nás v tom kotli stovka, protože se prakticky ke všem chorálům přidávají vedlejší tribuny. Když se podíváte na video z tohoto zápasu tak někdy okolo půl třetí minuty uvidíte jak fandí skoro celá strana, ne jen kotel ve stoje. A tyto sektory fandí běžně v sedě po celou dobu chorál co chorál, pokřik co pokřik. A toto jinde není a proto si myslím, že ta kvalita atmosféry je u nás v první lize jedna z nejvyšších, ne-li nejvyšší (k čemuž samozřejmě napomáhá i dobrá akustika haly atd. atd.) :)
  • SK Slavia Praha Matessx 20.01.2014, pondělí, 15:41 + 0 - 1
    to Dzandra: Ano choreo je tistene, a proc ne? Kazdy si to dela posvem ;) Kdyz mame mezi sebou par lidi co umi s PC (prevod na vektor. grafiku, upravit v CADu a tisk) U toho pocitace stravime vice casu nez pak nekde v telocvicne nebo na tribunach.. ps.: placeno z nasi kapsy jen tak pro info
  • bez klubu J.R. from B.K. 20.01.2014, pondělí, 13:30 + 0 - 0
    flvv a jiní, kteří tu historii neznají: V roce 1999 koupil Havířov Extraligu od Opavy, od té doby vládl havířovskému zimáku fanklub, se kterým nesouhlasili lidé jiného myšlení, v té době chodící na fotbal a tak měli svůj vlastní sektor, tehdejší fanklub nepodporovali, měli s ním špatné vztahy. Takhle to bylo mnoho dlouhých let, na zimáku stále jen fanklub, který až na výjimky nedělal optické prezentace, jiná sorta lidí chodila na fotbal (Baník a krátká tříletá epizoda i na MFK Havířov) a hokej nepodporovala, jedinci chodili na hokej jen jako diváci, ne fanoušci. Po krachu klubu se zrodil klub nový, s tradičním názvem, s tradičními barvami, to byl signál pro onu jinou skupinu lidí, aby se na zimák vrátila. V červenci roku 2010 proběhla schůzka mezi tehdejším fanklubem a lidmi z TfH, válečná sekyra byla zakopána, začaly časy, které panují dodnes... Čili psát něco o tom, že Havířov tu nikdy předtím nebyl není absolutně na místě. Ještě něco z historie?
  • Zbrojovka Brno flvv 20.01.2014, pondělí, 13:07 + 0 - 0
    Acs ma pravdu. Dostr by Me zajímalo kde byli rok před zánikem, hlavne ze do komety se tu rype permanentne
  • FC Baník Ostrava dzandra 20.01.2014, pondělí, 09:42 + 0 - 0
    Noah - musíš uznat že v dnešní přefízlované a kamerami prošpikované době cokoliv podniknout na zimáku je celkem nesmysl. Nejsem si jist, že se u nás nectí pravidlo, že silnější pes mrdá, možná je to tím, že ještě nedojel. No tím baníkovským postojem se pleteš nebo možná ne(třeba nejsem objektivní), ale já jsem za náš postoj rád. Kurde nepamatuji si, kdy by tam na někoho někdo napadl ze zadu, když je tam vždy securitka a poblíž kripo.
  • bez klubu J.R. from B.K. 20.01.2014, pondělí, 09:39 + 0 - 0
    S tím, že lebka není choreo ale vlajka, jsi mě dostal, to hovoří samo za sebe... No nic, tak zas někdy příště.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 20.01.2014, pondělí, 09:37 + 0 - 0
    acs1893:Plácáš hlouposti z neznalosti,v roce 92 jsem byl s otcem na pozvání tehdejší hvězdy Azetu Petra Kaluse přítomen na zápase o postup do 2.nejvyšší soutěže,bylo to rozhodující utkání nějaké barážové skupiny,už ani nevím proti komu,ale přítomno bylo cca 6000 fanoušků,kteří vytvořili peklo,které jsem do té doby na sportovním utkání nezažil,vše samozřejmě znásobil postup a následné oslavy.A co vím tak ten standart tam byl vysoký vždycky,byl jsem tam pak i na neúspěšnou baráž o ELH s Kometou a bylo to podobné.Chápu,že v Praze je to něco nepředstavitelného,na Slavii chodilo ve stejné době na druhou ligu 150 lidí a na třetí na Kobru chodí snad jen pár manželek hráčů.
  • bez klubu Noah 20.01.2014, pondělí, 09:31 + 0 - 0
    to dzandra: Někdy soudnost ztrácím ale rozhodně ne v tomto případě. Máme rádi jistotu že nás nenapadne nikdo zezadu, takže stojíme co nejvíc nahoře, dále pak tím využíváme akustiku haly, nepotřebujeme být tolik vidět je pro nás důležitější abychom byli slyšet. Chci vysvětlit ještě pár věcí. 1. Lebka vytažená během zápasu je zástava fans Jihlavy...je tištěná na pogumovaném plátně, tedy není to choreo, chorea necháváme ležet a nerecyklujeme, na dukle vytahujeme velký dres, který zaplatil ze svého jeden oddaný fanoušek ta suma byla astronomická, že je na tom reklama je jeho věcí. Osobně se mi nelíbí přístup baníkovců realizujících se v barvách AZ. Nectí pravidlo že silnější pes mrdá, připomínají spíše mladé jelínky co potajnu obskakují laně a jen pletichaří a manipulují s mediálním obrazem... Skutečnost jsme viděli 15.1. 2014 v Havířově: Nahoře huj dole hnuj.
  • AZ Havířov Havířovák 20.01.2014, pondělí, 09:12 + 0 - 0
    ACS: Ty jsi typická pražská piča! Mejdřív si zjisti něco o historii Havířovského hokeje a pak teprve můžeš vypouštět moudra, co se havířovských FCB týče, tak o tom víš taky velký kulový. Když nevíš, tak prosím tě raději nic nepiš ;)
  • FC Baník Ostrava dzandra 20.01.2014, pondělí, 08:22 + 0 - 0
    Tak nějak nechápu co se tu řeší. Prostě report z utkání, kterému na kvalitě přispěly oba tábory. NOAH: trochu soudnosti, zalezete na horu a hovno. Pak se schováte za benga a teď jsi drsoň na netu. Pro všechny: atmosféru doma máme opravdu velice slušnou a proto vás některé to možná sere. Je mi to fuk a raději budu fandit ve dvou tisících na AZetu než mít mlčící 8000 tribuny v EL. A chybí mi v první lize Prostějov a Vsetín. Pokud tu je někdo z Rebels: to choreo bylo tisknuté nebo se vám tak krásně podařilo nakreslit.
  • bez klubu Rst 20.01.2014, pondělí, 07:00 + 0 - 0
    Jestli můžu. Těžko může znát Havířov acs1893 nějak více, tak zkusím přiblížit já, Vsetíňák. A i když permoníky rád nemám a nikdy nebudu, jako soupeře bych bral všemi deseti. Od 80. let náš tradiční soupeř, zejména na tribunách. Kvalita, mentalita ostravská, tvrdá. Soupeřovým fans se v Havířově nikdy nedýchalo dobře, zejména začátek 90. let (v 90-91 nás tam bylo 300 a přesto nám i lepilo :) ). V druhé půlce 90´ se do Havířova přestěhoval klub z Opavy. Lidi tam chodili, fans soupeře se tam stále nedýchalo dobře. Pak se mi ztratili z dohledu. V 09 nastal restart klubu, hrajou nahoře a chachaři odkojení fotbalem to tam vedou dobře. Zažil jsem hodně, ale suverénně nejlepší atmosféru od domácích proti Vsetínu jsem zažil až v Havířově v 2. lize po restartu. Hádky o to, jestli člověk zvedne nad hlavu výkres nebo nezvedne, vytáhne omalovánku 2x nebo 11x stejnou, jestli jezdí zadarmo nebo za peníze, mi přijdou (hlavně od vševěda J.R.) zbytečné.
  • AC Sparta Praha acs1893 20.01.2014, pondělí, 02:26 + 0 - 0
    hojek je mi nějak fuk ale ten havířov semi zdá že se prostě parta baníkovců nudila a začli chodit i na hokej...před pár lety sem ani nevěděl že nějakek havířov existuje než tam začli chodit fandit...
  • bez klubu J.R. from B.K. 20.01.2014, pondělí, 00:57 + 0 - 0
    flvv: Čím se máme chlubit? My píšeme report z každého utkání, i z těch povedených, i z těch nepovedených... Že jsme tvořili v sobotu, kdy prostě přijde více lidí a je možné udělat velké choreo a ne ve středu, to je hřích? Panebože, co se tady ještě dozvím? Šílené...
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 20.01.2014, pondělí, 00:52 + 2 - 0
    Noah- Jestli tě zajímá jen počet lidí v kotli, tak to ale taky není správné.. 1)Uznávám, AZet nemá kolikrát moc početný kotel, bývalo to lepší, na druhou stranu, ti co v něm jsou většinou jedou na max a jsou zápasy, kdy to není vůbec špatné, jako právě tento proti HB. 2) Mě zajímá celková atmosféra a nikde jinde jsem zatím neviděl, že by vedlejší sektor sám začal fandit, sám se postavil, sám vyzval okolní tribuny k odpovídačkám atd. 3) MOTOR-respekt k návštěvám i výjezdům, ale kazí si to svým chováním-bubny od sponzorů s reklamama atd. DUKLA-kdo ví kolik lidí by bylo jen a jen v kotli, kdyby nebyl uprostřed tribuny a byl někde za bránou. Zafandit umí, kazí jim to trumpety a demence-použit choreo doma, sbalit ho, použít ho venku znova a opět si ho odvést? Třebíč nehodnotím, tu si vybavuju jen ze zastávky na Rohlence.. AZet není nejlepší v republice a nejspíš ani nebude, ale má svou hrdost. Fanoušci jsou soběstační, nepotřebují příspěvky klubu, či reklamy na vlajkách a i přesto dokážou na všech frontách být konkurence schopní, mnohými respektováni a v hokejovém světě fanoušků jedni z nejlepších:)
  • Zbrojovka Brno flvv 20.01.2014, pondělí, 00:49 + 0 - 0
    Asi tak, proc jste se nepochlubili po minulem kole šašci, další report snad až v play off už toho je dost, a je to pořád o tom stejném
  • bez klubu J.R. from B.K. 20.01.2014, pondělí, 00:39 + 0 - 0
    Noah: To je vidět, jaký Ty jsi šašek a jak absolutně nevíš... Celý zápas je kolem vašeho sektoru ochranka, celý zápas jsou za zimákem fízli připraveni zasáhnout, celý zápas je v okolí vašeho sektoru tajný fízl a především - celý zápas je váš sektor nonstop natáčen kamerou... Ale jo, podle tebe jsme vám i tak měli vzít vlajku :-). Žij tey dál sen fotblaového chuligána, který sníš, když koukáš na Youtube na videa z Polska.
  • bez klubu Noah 20.01.2014, pondělí, 00:11 + 0 - 0
    Tommy mě zajímá kotel, diváci jsou jiná sorta, a kotle v této lize mají lempší Motor, Dukla, Třebíč, pak je AZ
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 20.01.2014, pondělí, 00:07 + 0 - 0
    Noah- Asi jsi nepochopil moji otázku, já se ptal, kdo je v této lize lepší.. Sejdou jednou do měsíce? Kolikrát se tedy schází jinde, když AZetu patří 2.místo, a to jak v domácí návštěvnosti, tak ve výjezdovém koeficientu..
  • bez klubu Noah 20.01.2014, pondělí, 00:00 + 0 - 0
    to Tommy: Je vidět, že AZ mají nápady spoustu chuti něco dělat, ale nemaj ochotný lidi tam být každý zápas, jít za klubem kdykoli a kamkoli... Bez kotle to prostě nejde dělat, a to že se sejdou jednou do měsíce? A pak se tu budou vytahovat? Prostě uvažování mediálních pomatenců...
  • bez klubu Noah 19.01.2014, neděle, 23:53 + 0 - 0
    To J.R from B.K. za Baník slušný, ale za AZ trapný. Máš jejich vlajku na metr kolem sebe další kamoše a nic? to už nejste schopný se o něco porvat? UŽ JEN KRADETE!!! Jako třeba Kdo když ne my... Pýcha předchází pád....
  • bez klubu J.R. from B.K. 19.01.2014, neděle, 23:48 + 0 - 0
    Noah: Teď jsi mě pobavil :-).
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 19.01.2014, neděle, 23:47 + 0 - 0
    Noah- Dle mě je označení "Králové ligy" asi taky až moc silné, ale na druhou stranu, kdo je lepší? Napiš mi ty tábory, které jsou dál, než právě Havířovský AZet?
  • bez klubu Noah 19.01.2014, neděle, 23:16 + 2 - 0
    Komedie pro media... Králové tribun? Středa 15.1. AZ - DUKLA: kotýlek domácích nebyl slyšet, choreografie žádná, spíkr domácích se neustále otáčel a čekal na pauzu ve fandění hostů,marně. Domácí chodili na čumendu k hostům ale strach jim nedovolil vzít jakoukoli zástavu hostů. (jo, kdyby tam nikd Ale budou si říkat králové tribun? ne! jen mrd.ky mediální...
  • SK Slavia Praha Matessx 19.01.2014, neděle, 22:19 + 0 - 0
    Ne choreo a vse ostatni je placeno nasi skupinou ;)
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 19.01.2014, neděle, 21:58 + 0 - 0
    Byl jsem tam, support skvělý, závěrečné pyro výborné ovšem choreo pro mě nic moc. čekal jsem více i když pro tvůrce to bylo asi složitější podle reportu, ale i tak nic moc. nevím jestli klub fans Brodu platil i to choreo, ovšem líbí se mi daleko víc než prezentace AZetu
  • AZ Havířov Kdj-AZ 19.01.2014, neděle, 20:35 + 0 - 0
    http://az-fans.net/2014/01/19/to-nejcennejsi-vitezstvi-aneb-az-havirov-havlickuv-brod/ report z pohledu Havířovské zvěře :)
  • FC Baník Ostrava A1922 19.01.2014, neděle, 20:09 + 0 - 0
    placení klubem, "fanoušci" placení klubem...fujky
  • AZ Havířov SlesianHunter 19.01.2014, neděle, 20:07 + 0 - 0
    Havířov králové ligy!
clbanner



Videa
další videa >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Groundhopping.cz
Tour de Hodolany 1912 slaví čtvrté výročí 06.04.2020, pondělí, 18:02

Tour de Hodolany 1912 slaví čtvrté výročí


Blog fanoušků: Ferencváros Budapešť – Debrecín 23.03.2020, pondělí, 09:40

Blog fanoušků: Ferencváros Budapešť – Debrecín


Blog: Dovolená v Řecku 2019 09.01.2020, čtvrtek, 09:25

Blog: Dovolená v Řecku 2019

více na www.groundhopping.cz>
Hooligans.info
V Plzni vzpomínka na Číšu a rozlučka s kapitánem! včera, 11:14

V Plzni vzpomínka na Číšu a rozlučka s kapitánem!


Derby pražských S bez branek, ale nuda nebyla! včera, 07:16

Derby pražských S bez branek, ale nuda nebyla!


Fanaticky vděční fanoušci Bohemky děkovali týmu 08.07.2020, středa, 13:55

Fanaticky vděční fanoušci Bohemky děkovali týmu

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
V Plzni vzpomínka na Číšu a rozlučka s kapitánem! včera, 11:14

V Plzni vzpomínka na Číšu a rozlučka s kapitánem!


Derby pražských S bez branek, ale nuda nebyla! včera, 07:16

Derby pražských S bez branek, ale nuda nebyla!


Fanaticky vděční fanoušci Bohemky děkovali týmu 08.07.2020, středa, 13:55

Fanaticky vděční fanoušci Bohemky děkovali týmu

více na www.fanaticky.cz>
Komentáře
13.05.2020, středa, 10:42 - davey
Dobrý tábor.
12.05.2020, úterý, 09:05 - Bělský Les
Už sena ne tesim v 1.lize
07.05.2020, čtvrtek, 18:19 - acab1
Na tribunách budou všechny 3tá...
07.05.2020, čtvrtek, 12:55 - Cestovatel
moravak77: Vrchlabí se vrací p...
06.05.2020, středa, 20:54 - k.m
Tak aktivita u FM,Litoměřic a ...
všechny komentáře >
clbanner
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace