registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Fanoušci Havířova nebudou obírat některé soupeře

Hokejoví Ultras středa, 07.01.2015 21:30 - přejít do komentářů
HZ zveřejnila seznam klubů, jejichž fans nebudou Havířovem obíráni o symboly...
images/clanky/fanousci-havirova-nebudou-obirat-nektere-soupere-6631.jpg

Fanoušci AZ Havířov, kteří se sdružují pod názvem Havířovská Zvěř vydali prohlášení, podle kterého nebudou odebírat fanouškovské symboly určitým klubům.

Prohlášení HZ:

„Organizační skupina se jednohlasně shodla (i po poradě s lidmi mimo Havířov, kteří mají co říct), že počínaje dnešním dnem (6.1.2015) platí usnesení, kdy lidé z Havířovské Zvěře nebudou odebírat fanouškovské symboly těm klubům, jejichž fanoušci nám jednak nesahají ani po kolena, v minulosti s nimi nebyl větší problém a oni sami nás neuráží nebo neprovokují,“ stojí v prohlášení na FB stránce AZ-FANS.net

„Myslíme si, že dokazovat si něco na fanoušcích těchto klubů, pokud nám k tomu sami nedají příčinu, nemáme zapotřebí... Myslíme si, že činy vůči takovým táborům nám ani nijak nepomohou, v budování jména Havířovské Zvěře. Od dnešního dne se nebudou odebírat symboly fanouškům Frýdku-Místku, SK Karviná (nikoli Baník Karviná), Technika Brno, Poruba, Břeclav, Valašské Meziříčí, Kadaň, Litoměřice, Benátky a Šumperk (nadále pak platí fanouškovské příměří se Vsetínem). Pokud se fanoušci těchto soupeřů budou negativně projevovat vůči nám, našim hráčům či našemu klubu, z této "listiny" zmizí... Vyzýváme všechny příznivce AZetu, aby tohle respektovali a akceptovali !!! Pokud se tímto usnesením nebudou řídit, nemají co pohledávat ve strukturách Havířovské Zvěře a tak s nimi bude i nakládáno,“ stojí dále v prohlášení.

Autor: VB

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Web Hokejoviultras.cz je propojen s registrací na portálu www.supporters.cz. Pokud zde máte registraci, tak se stačí pouze přihlásit zadáním uživatelského jména a hesla. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Hammass 13.01.2015, úterý, 09:28 + 0 - 0
    když klub vydá interní prohlášení, a převezme jej celorepublokový fanouškovský web,aniž by o to dotyčný klub jakkoliv usiloval,tak ať se to líbí nebo ne, bude mít dotyčný klub na fans scéně "nějaké jméno" ..píšu obecně, i když k tomuto článku se to více než hodí..
  • FC Baník Ostrava Mat1922 11.01.2015, neděle, 17:56 + 0 - 0
    carcass:no vidis jaky je BANIK velkoklub,kolik ma devek...Opava jich ma kolik?:-D ....sebe ale nepocitej! Tobe musel dat naky chachar fest pres pysk,neni clanku kdy se do FCB neobujes. Jinak nepis sem po prichodu z hospody,jsou to jen bludy...radsi jez vice ovoce a zeleniny.
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 11.01.2015, neděle, 00:25 + 0 - 0
    Komentáře tady zase jedna obrovská perla za druhou. Je legrační vidět zde komentující, kteří ví o havířovské scéně nejspíše velké kulové a čerpají tak akorát z Blesku :) A stejně je vtipné, že na vašem komentáři tady nikomu nesejde. Jste jen anonymní banda komentujících a zapšklých toho, že někdo má na české scéně větší ohlas, než váš klub u nicku. Přeji pěkný večer mudrlanti P.S. Pro CYPA!: Nejspíše chodíš na Vítkovice a nemůžeš rozdýchat dominanci Havířova v regionu, proto píšeš hovna všeho typu proti AZetu :)
  • FC Baník Ostrava CYP! 10.01.2015, sobota, 10:14 + 0 - 0
    Hokej mám rád, je to nádherný sport. Ale na žádném Azetu mě nikdo nikdy neuvidí. Hezký víkend všem.
  • FC Viktoria Plzeň Sazic 10.01.2015, sobota, 09:56 + 1 - 0
    zas tu chcípam nad těma komentama :D
  • FC Baník Ostrava LCH 10.01.2015, sobota, 09:17 + 0 - 2
    Čtu jsi tady ty komentáře a že za zmínku stojí Jihlava to jsi děláte prdel ? Jejich ultras je 10 lidi co jsi nasadí teplakovku a to je celý ... Pyro nic ... Chorea na piču ... Atmosféra průměrná...
  • bez klubu J.R. from B.K. 09.01.2015, pátek, 22:04 + 0 - 1
    1911: Je důležité, že víš, kolik lidí má v Havířově potenciál, brát symboly. S takovým číslem jsem ani já nepočítal, takže díky za informaci. Ještě se zeptám... Jak by mělo vypadat, abychom si "to řekli mezi sebou"? Kolika lidem to říct? Kterým? Podle jakého klíče je vybrat? Kde tohle uskutečnit? Pokud mi to vysvětlíš a dáš nám návod jak na to, ušetříme Tě dalšího prohlášení, které bude, až se seznam změní... :-)
  • bez klubu DL1992 09.01.2015, pátek, 22:01 + 0 - 0
    Jsou to z*urvení pokrytci, nic víc ...
  • FC Viktoria Plzeň 1911 09.01.2015, pátek, 21:54 + 1 - 0
    Frydečak- no nevim estli je hovířov naká scéna natož natolik zásadní aby psala jakákoliv prohlášení atd. stejně jako my a stejně jako u 90% táború v čechách tolik lidí aby si to mezi sebou neřekli zas nechodí takže na co prohlášení na co oficiality a podobný píčovinky?!Spíš to beru jako další džejárovo vopičinku nic víc.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 09.01.2015, pátek, 20:29 + 0 - 1
    1911 : Nesuď druhé podle toho, jak to vypadá u vás. A to se nezastávám Havířova. Pouze scéna u vás je jedna obrovská tragédie. Co se týče komentářů z Opavy, tak rozhodně to není tak, že by fanoušci Baníku navštěvovali zápasy hokejových klubů svých měst. Jedná se o jedince, konkrétně u nás. Takže žádné družby.
  • FC Viktoria Plzeň 1911 09.01.2015, pátek, 20:19 + 1 - 0
    Si říkam estli je nutný ve skupině čítající max 10 lidí (kteří by reálně někoho obírali) psát oficialní prohlášení počítam že pokud se jedná o baník tak stejně všichni vědí.Džejáre ty si to hrozně užíváš úúúplnej prezident ty vole prohlášení, struktury, zásady já vás žeru:))
  • SK Slavia Praha Falcone 09.01.2015, pátek, 18:43 + 0 - 0
    půlka nejmenovaných fanoušků, začne fandit Porubě :D
  • bez klubu J.R. from B.K. 09.01.2015, pátek, 17:22 + 0 - 1
    Chomutov je fanouškovská tragédie...
  • FK Viktoria Žižkov tondik 09.01.2015, pátek, 17:06 + 0 - 0
    ultraboy: OK, musím uznat, že osobně jsem na utkání Chomutova myslím nebyl, tak možná máš pravdu. Já nabyl ten dojem v podstatě primárně z toho, že po té postupové euforii mi připadalo, že to tam v podstatě i žije po fans stránce.... každopádně dík celkově za názor
  • bez klubu ultraboy 09.01.2015, pátek, 16:34 + 0 - 0
    tondik: Na Chomutov jsem se byl podívat párkrát v extralize, v 1. lize ještě ne, ale pokaždý jsem z toho byl spíš zklamán jak nadšen, což jsem byl i ze svých návštěv na Zbrojovce, ovšem i tak mi příjde Zbrojovka i v jejím momentálním tragédickém stavu daleko lepší než Chomutov.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 09.01.2015, pátek, 09:49 + 0 - 0
    Souhlas s Tommy FCB ohledně alespoň poslední sezóny, že na tom je lépe Havířov, Prostějov i Budějovice, než Brno - obzvláště co se týče chorea a supportu celkově. I ta Jihlava má svůj standard celkem vysoko. A jsou tam i týmy typu Třebíč a Chomutov...který určitě ne dlouhodobě ale občas i dokážou podat srovnatelný výkon s Brnem ve fotbale...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 09.01.2015, pátek, 09:32 + 0 - 0
    Jak už tu někdo psal Tenhle web je o fanoušcích a tahle se fanoušků týká.Nevidím proto na tom prohlášení nic špatného.
  • Zbrojovka Brno Doyle 08.01.2015, čtvrtek, 20:33 + 0 - 0
    ok, takhle to beru.. každý to holt vidíme jinak a jak píšeš, tady už to radši necháme a nebudeme dále spamovat ..
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 08.01.2015, čtvrtek, 20:30 + 1 - 0
    Doyle-Ty Budějky mají vyšší průměrnou návštěvnost i na domácích zápasech než vy. Prostějov nemá takové návštěvy, ale prezentací měl pěkných hned několik. Ano to vaše choreo je pěkné, ale taky snad jediné.. A AZet taky neměl venku žádnou nulu a je aktivnější. Jasně, ty návštěvy doma jsou nižší, je to hokej, hraje se dvakrát týdně a je to pořád 1.liga. Prostě máme každý jiný názor na věc a u toho bych to asi i nechal. A neber to tak, že potřebuju rýpat do Brna, Brno je tradiční klub a i já doufám, že se zvednete, nejlépe Za Lužánkami, ale v tuto chvíli dle mě tyto 3 kluby předvádějí víc..
  • FC Baník Ostrava abc78 08.01.2015, čtvrtek, 20:07 + 0 - 0
    Řeší se to až moc hystericky, už tady havířováci několikrát psali, že to tady nedávali a nemůžou za to, že si to tento web převzal!
  • Zbrojovka Brno Doyle 08.01.2015, čtvrtek, 19:52 + 2 - 0
    sorry Tommy, ale to je fakt pičovina ;) beru budějovice, ty mi posledním výjezdem doslova vyrazili dech, ale jinak to snad nemyslíš vážně.. vážím si fans scény ve všech klubech, které jsi jmenoval, ale zbrojovka nemá za za posledních minimálně 15 let ani jednu výjezdovou nulu (krom bojkotů)+ loni byl průměr na zápas přes 4 tisíce lidí, nehledal jsem si kolik je to v jihlavě, havru nebo prostějově, ale tolik určitě ne :) a co se týče choreografií, těm našim na celou tribunu se podle mě taky nevyrovnají... nechcu tady naši scénu glorifikovat, všichni víme, že je to v prdeli, ale zase psát tady, že v hokejovém prostějově je to kvalitnější nebo jak jsem se dočetl minule, že brno patří do 2. ligy..
  • bez klubu DL1992 08.01.2015, čtvrtek, 19:24 + 0 - 0
    AZ proti všem ! (kromě Vsetína) :o))
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 08.01.2015, čtvrtek, 18:59 + 0 - 0
    Doyle - Budějovice, Havířov a Prostějov toho na tribunách za posledních x měsíců předvedly na tribunách na 100% více, než fotbalové Brno. Fotky si najdi sám, nebudu tu spamovat.. A takový počet co dalo Brno do UH, dal Havířov do Prostějova, Budějovice do Jihlavy jely v počtu 2000ks, takže nevím co chceš touto fotkou říct.. 4.klub, který stojí za zmínku je Jihlava, abys neřekl, že neumím počítat..
  • Slezský FC Opava carcass 08.01.2015, čtvrtek, 17:58 + 1 - 0
    hm, takže všechny děvky Baníku teď na hokeji společně potáhnou za jeden provaz...
  • Slezský FC Opava Fan 08.01.2015, čtvrtek, 17:36 + 0 - 0
    Frydečak: Dík za vysvětlení jak je to s tim smírem :)))) jedna velká družba
  • bez klubu Rst 08.01.2015, čtvrtek, 17:29 + 0 - 0
    *myšleno brejlatého..
  • bez klubu Rst 08.01.2015, čtvrtek, 17:28 + 1 - 0
    Kecáš kecáš a smrdí ti šulin.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 08.01.2015, čtvrtek, 17:26 + 0 - 0
    Nechápu, proč někdo z našeho tábora má tak nepochopitelný dotaz ohledně smíru Havířova ze Vsetínem?! Stejně tak, jak fanoušci hokeje z Havířova, tak i ze Vsetína přeci navštěvují zápasy Baníku, takže proto je ten smír. Co se nynějšího prohlášení týče, tak vzniklo proto, aby bylo v některých věcech jasno (např. někteří jedinci z F-M, kteří bohužel přičuchli k ještě více dementní hře než je fotbal, chodí i na Baník). Řeším podstatu ne omáčku (např. "nesahají nám po kotníky").
  • bez klubu J.R. from B.K. 08.01.2015, čtvrtek, 16:51 + 0 - 0
    Je zcela normální, že kdejaký tábor fanoušků si vydá své interní prohlášení, ve kterém chce informovat širokovu fanouškovskou obec svého klubu. Opravdu si nedovedu představit, i když i doba bez internetu byla, takže všechno lze, jak jinak informovat každého fanouška AZetu Havířov. Naše prohlášení bylo směřováno především fanouškům AZetu a my sami jej neposílali (nenabízeli) jiným webům, jako je např. tento. Že je fotbalově okurková sezóna a různé weby si naše prohlášení převzaly, to není naše vina nebo starost. Věřte, že sami bychom byli mnohem radši, kdyby naše prohlášení (nejen) na tomto webu nebylo. Tohle prohlášení ani vlastně nebylo žádným článkem, zpočátku to bylo jen pár řádků na diskuzním fóru našeho webu. Jak už jsem zmínil, nebylo vycucáno z prstu, ba naopak, je výsledkem dlouhodobého vývoje hokejové scény v Havířově. "Našeptávači" byli i lidé mimo havířovskou hokejovou scénu, kteří mají co říct v "nejlepším u nás". Názory a připomínky těchto lidí jsou pro nás mnohonásobně víc, než názory anonymních osob, které své příspěvky schovají pod znak klubu a myslí si, že tím svému příspěvku dají váhu. Závěrem bych chtěl říct, že mne docela mrzí, že právě probíhá ta zmiňovaná okurka a musíme zde řešit "hovna", ktera byla primárně a prioritně určena pro havířovskou toaletu.
  • Zbrojovka Brno Doyle 08.01.2015, čtvrtek, 15:52 + 0 - 0
    sorry ted vidím že to nejde rozjet, tak zájemci si to muí zkopírovat.... no a abych se držel tématu- myslel jsem, že velkolepé prohlášení olomouce o tom, že brát drogy není v pohodě, už nikdo nepřekoná, vidím, že jsme se spletl :)
  • Zbrojovka Brno Doyle 08.01.2015, čtvrtek, 15:49 + 0 - 0
    TommyFCB- jasně, tohle by 4 týmy z 1. hokejové ligy strčily do kapsy.... http://www.fczbrno.cz/foto/2013_1_SLO/DSC_3515.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/1235957_618266634863057_2097551513_n.jpg?oh=7fe244dbe7b82a8b9ad4ff6e410bd63d&oe=5541E416&__gda__=1428391609_3be849755e3cc002da2d7083fbbb2a7d ty komlexy se zbrojovky už některé jedince opravdu zaslepujou :)
  • bez klubu J.R. from B.K. 08.01.2015, čtvrtek, 15:24 + 1 - 0
    Je fajn, kterak to zde komentují lidé, kteří u své přezdívky mají znak Baníku. Škoda že Ti stejní lidé neví, že tohle prohlášení vzniklo i po poradě s člověkem, který na Baníku, potažmo u ChzB, něco znamená a má nějaké slovo, narozdíl od zde diskutujících... Nechte na samotných Havířovácích, co si dělají a jak si dělají. Prohlášení bylo psáno jako interní pro web AZetu, že si jej jiné stránky převzaly, to je věc jiná...
  • bez klubu ultraboy 08.01.2015, čtvrtek, 14:56 + 1 - 0
    Osobně mi příjde, že se naše scéna jedné mediální hvězdy z kultu zvaného Tribuna sever zbavila a rýsuje se hvězda nová. Chápu, že taktik J.R. spočívá v tom mediálně zviditelňovat AZ, kde a jak jen to jde, ale poslední dobou už je to fakt přestřel.
  • bez klubu Racionálně uvažující 08.01.2015, čtvrtek, 14:51 + 0 - 0
    acab1 : proč by to nemohlo na supporters být? Je to novinka ze světa fanoušků, od toho takové stránky jsou. Kdyby to bylo tak interní, tak azetáci vubec nepíšou nějaké prohlášení, popřípadě by si to řekli mezi sebou, ale co jsem viděl, tak jim to visí i na facebokoové zdi, a to že je reakce, jaká je, není problém žádné stránky. Azetakum se jejich chorobna touha po slavě a nějakemu veřejnemu uznaní začíná vymykat z rukou...
  • 1.FC Slovácko riedlss 08.01.2015, čtvrtek, 14:35 + 1 - 0
    to jste si určili sami, že někteří vám ani po kotníky nesahají nebo je to někde napsáno??! Tohle se povedlo :)))
  • bez klubu acab1 08.01.2015, čtvrtek, 14:30 + 0 - 0
    No, čeho je moc. Pokud jste si tohle interně domluvili, tak budiž, je to vaše volba ( byť až na pár vyjímek nelogická ), ale proč se to tahá na tuto stránku, tak to mi hlava vůbec nebere.
  • Slezský FC Opava Fan 08.01.2015, čtvrtek, 14:20 + 0 - 0
    Smír se Vsetínem :) asi kluci cítili ohrožení z jedné čí druhé strany tak raději dali smír aby se nic nestalo a mohli machrovat jen na menší tábory do Opavy když přijeli tak měli raději vydatnou pomoc svých nejbližších horníků
  • SK Dynamo České Budějovice Tomas-Budweis 08.01.2015, čtvrtek, 14:13 + 2 - 0
    Docela mne baví, že i fans Baníku, kteří jsou většinou JR prezentováni i jako fans Azetu, tady do lidového vypravěče šijou a šijou :D :D
  • FC Baník Ostrava CYP! 08.01.2015, čtvrtek, 13:11 + 0 - 0
    Brok : Ja znam nektere super synky Banikovce z Haviřova, kteři by na AZ nešli ani omylem. Dal to rozepisovat nebudu.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 08.01.2015, čtvrtek, 13:00 + 0 - 0
    Já hlavně pořád nechápu jak se AZ všude chlubí jak jsou nezávislí na klubu, jak nadávají fan klubákům když jim někdo dá buben, ale sami berou pomoc od vedení tím, že jim dávají vlastní prostory k malování.. v zásadě proti AZetu nemám nic, jen některé jejich kroky, výroky mi hlava nebere.
  • FC Baník Ostrava marosek 08.01.2015, čtvrtek, 12:55 + 0 - 0
    tohle by snad mela byt samozrejmost ze prece neoberou fanouška třeba poruby nebo valmezu. cemu ale nerozumim tak primeri se Vsetinem. doufam ze mi to nejaky zastupce HZ vysvetli
  • FC Baník Ostrava CYP! 08.01.2015, čtvrtek, 12:45 + 0 - 0
    Rst : Ticho, bo AZeťáci zas vydají nějaké prohlášení...
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 08.01.2015, čtvrtek, 12:29 + 3 - 0
    Sory hoši, ale děláte ze sebe šašky akorát. Ještě před týdnem jsem tady četl od toho vašeho vypravěče , jak je tady málo nenávisti v Česku, a za pár dní vlastně napíšete , že polovinu táborů obírat nebudete, protože vám nesahají ani po kotníky. Kdyby to takhle brali Baníkovci, tak vlastně můžou obírat o symboly jen Sparťany a možná Brňáky, protože nikdo jiný se s nimi nemůže po chuligánské a jakési silové stránce měřit. A jak tady někdo psal, taky jsem viděl jakési slogany AZ proti Všem a jiné, a pak jdete vedle Zlíňáků do Vítkovic, achjo. Asi už jsem na to starý a těm dnešním pravidlům nerozumím. Mj. chápu, že nebude bít fanoušky z Poruby, nebo Frýdku, se kterými se pak potkáváte na Bazalech, ale jinak tomu nerozumím. Vždycky jsem AZ bral jako takovou naši slezskou krev, ale ty poslední události beru jako spíše takovou touhu po jakési pětiminutové mediální slávě. Konec. King Baník
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 08.01.2015, čtvrtek, 08:35 + 0 - 0
    flinta - Minimálně 4 kluby z 1. hokejové ligy, by co se týče prezentací, strčilo fotbalové Brno do kapsy! :))
  • Bohemians 1905 primitiv 08.01.2015, čtvrtek, 02:49 + 4 - 0
    a taky nebouchnu romana, vláďu, vlaďku a tomio... nadále mám kosu s jerzym, pjotrem a vendelínem... smír panuje s bohunou a libunou xD tvl
  • bez klubu Columbo 08.01.2015, čtvrtek, 01:27 + 0 - 0
    Náhodou takto by to měly brát všechny tábory. Měla by to být samozřejmost.
  • Zbrojovka Brno flinta 08.01.2015, čtvrtek, 00:56 + 0 - 0
    sorry,ale to je k smichu resit takovy veci ve 2.hokejove kde se zas tak nic nedeje. a jestlli nekoho obirate tak ste tak leda scuchany socky plus ted jeste prostejov:D na co si hrajete? malujte na papir chorea a budte radi ze zijete(zatim) AZ=hovno v trave !
  • FC Baník Ostrava Baron 07.01.2015, středa, 23:14 + 1 - 0
    hodně ubohé
  • FC Baník Ostrava CYP! 07.01.2015, středa, 23:02 + 0 - 0
    Jeste nedavno jsem cetl takove slogany jako AZ proti vsem a podobne, potom ta prapodivna navsteva Vitkovic, tedka tohle, trochu zacinam nabyvat dojmu ze leva ruka nevi co dela prava.
  • bez klubu Racionálně uvažující 07.01.2015, středa, 22:52 + 1 - 0
    :D :D :D :D :D :D :D :D
  • bez klubu DL1992 07.01.2015, středa, 22:26 + 0 - 0
    tipnul bych si ten který ještě existuje
  • bez klubu výletník 07.01.2015, středa, 22:15 + 0 - 0
    který tým z karviné má aktivnější fanoušky ?
  • bez klubu Rst 07.01.2015, středa, 22:13 + 0 - 0
    Tak jestli návštěva Vítkovice-Zlín budila rozpaky, tohle je ještě o level výš :))
  • Slezský FC Opava carcass 07.01.2015, středa, 21:54 + 3 - 1
    jsem si říkal, co se děje, že havířovské mediální mrdky o sobě už asi týden nepodaly žádnou zprávu, naštěstí je vše při starém, mám rád svoje životní jistoty a tohle je jedna z nich...
clbanner



Videa
další videa >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Groundhopping.cz
Tour de Hodolany 1912 slaví čtvrté výročí 06.04.2020, pondělí, 18:02

Tour de Hodolany 1912 slaví čtvrté výročí


Blog fanoušků: Ferencváros Budapešť – Debrecín 23.03.2020, pondělí, 09:40

Blog fanoušků: Ferencváros Budapešť – Debrecín


Blog: Dovolená v Řecku 2019 09.01.2020, čtvrtek, 09:25

Blog: Dovolená v Řecku 2019

více na www.groundhopping.cz>
Hooligans.info
V Košicích se slavila výhra vhozenými pneumatikami před 4 hodinami

V Košicích se slavila výhra vhozenými pneumatikami


V Nitře atmosféra, nápisy a dýmovnice Slovanu před 16 hodinami

V Nitře atmosféra, nápisy a dýmovnice Slovanu


Na Vrchovině odstartovala MSFL s vůní pyrotechniky 08.08.2020, sobota, 23:36

Na Vrchovině odstartovala MSFL s vůní pyrotechniky

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
V Košicích se slavila výhra vhozenými pneumatikami před 4 hodinami

V Košicích se slavila výhra vhozenými pneumatikami


V Nitře atmosféra, nápisy a dýmovnice Slovanu před 16 hodinami

V Nitře atmosféra, nápisy a dýmovnice Slovanu


Na Vrchovině odstartovala MSFL s vůní pyrotechniky 08.08.2020, sobota, 23:36

Na Vrchovině odstartovala MSFL s vůní pyrotechniky

více na www.fanaticky.cz>
Komentáře
13.05.2020, středa, 10:42 - davey
Dobrý tábor.
12.05.2020, úterý, 09:05 - Bělský Les
Už sena ne tesim v 1.lize
07.05.2020, čtvrtek, 18:19 - acab1
Na tribunách budou všechny 3tá...
07.05.2020, čtvrtek, 12:55 - Cestovatel
moravak77: Vrchlabí se vrací p...
06.05.2020, středa, 20:54 - k.m
Tak aktivita u FM,Litoměřic a ...
všechny komentáře >
clbanner
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace